vrijdag 2 januari 2009

Emotionele crash

Een keer in de zoveel tijd komt hij weer even langs. De emotionele crash, wat moet je eraan doen? Eigenlijk kun je er niet veel aan doen. Gewoon, laat je gevoelens eruit. Of ga bloggen, dat helpt de periodes tussen de ec's te verlengen. Voor diegenen die niet weten waar het over gaat:
Het is het teken dat je vertelt dat het in je hoofd en/of in je lichaam te druk is. Dat je teveel dingen tegelijk doet, of gewoon helemaal gek word van alles om je heen.
Dit kan zich uiten in huilen, bloedneus, maar ook krampen etc. Soms is het fijn, dat je toch alles eruit kan laten, en er weer tegenaankan (voor een tijdje). Maar soms is de pijn gewoon onverdraagbaar, en dan is het niet echt handig.
Ik heb 't sinds dat deze blog bestaat niet meer gehad, weet eigenlijk niet waarom. Denk omdat ik alles wat ik normaal onthou, en in lege vakjes in m'n hoofd pleur, gewoon wegblog. Ik kan het altijd later nog lezen, of Google moet failliet gaan. Maarja, daar denken we nu maar niet overna, want dan raakt m'n hoofd alsnog vol.
Weetje, sinds dat ik blog, heb ik veel tips van mensen gekregen. Misschien ook wel van jou. Sommige tips hebben mij geholpen, om bijv. het minder druk in m'n hoofd te hebben. Maar sommige waren ook minder. Maar dat boeit niet. Ik wil degenen die tips hebben gegeven hiervoor in ieder geval bedanken voor de moeite.
Ook is het wel fijn als je een simpele gratis blog hebt bij Blogspot, om dan toch nog goeie reacties, en veel bezoekers te krijgen. Dat geeft best wel een soort van kick. Normaal als iets gratis is gemaakt, kijkt er geen hond naar. Maar als je gewoon zorgt voor goede content kan het schijnbaar toch wel lukken.
Ik ga het echt nooit maken in de blogwereld zeg, ik drijf veelsteveel weg van de kant. Ik kan echt niet over 1 onderwerp blijven praten, en daar over doorgaan tot ik erbij neerval. Als iets anders in me opkomt, schrijf ik dat ook gewoon op.
Trouwens, als jij zelf ook een blog hebt, en je wilt linken, stuur me een mailtje of sms me :)
Ik ga nu weer verder computeren, tot het volgende bericht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten