woensdag 31 december 2008

Goede pad

Je moet op het goede pad blijven. Maar wat is dat? Niet verslaafd raken? Helemaal niks fout doen?
Als je de oma's moet geloven is op het goede pad blijven gewoon onmogelijk. Je mag niet dit, je mag niet dat. Altijd dit, altijd dat. Waarom zou je sowieso zo'n lieverikje zijn die alles goed doet? Wat heb je eraan? Helemaal niks! Doe waar je zelf zin in hebt, en trek je niks aan van anderen.
(hier komt weer een stukje over mij, wil je dit niet lezen, dan heb je pech)
Ik ben nu ook niet echt een lieverdje, ookal was ik dat eerst wel. Ik heb bijna alleen ruzie, voel me kut enzo. Terwijl iemand die alles goed doet dat niet zou moeten hebben/voelen. Weetje, het leven zuigt echt.
Ik heb trouwens soms wel het idee dat ik een beetje teveel zelf bepaal, en aanraad aan de lezers hier. Als je ergens last van hebt, stuur mij gewoon even een mailtje:
ieuankessels@hotmail.com
of een smsje:
06-38750465
Weetje, het boeit me niks dat jullie nu mijn mail en mobiel nummer weten, ik pak toch niet op als iemand die ik niet ken belt.

Naja, dit bericht slaat nergens op, dus ga maar weer gauw computeren.

3 opmerkingen:

  1. Jippie :P een van de eerste reacties (A) Kwam de link toevallig op dat forum van die eend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben het Re. en je laat je gevoelens echt gaan

    BeantwoordenVerwijderen