vrijdag 6 februari 2009

Carnaval

Carnaval, dronken mensen, optocht, verkleden. Saai! Ik vind d'r echt geen flikker aan. Beetje de hele dag wat rond liggen kloten, door de Madeira (feestzaal waar ik altijd heenga) rennen, zonder vrienden, zonder familie, iedereen is ergens anders dan ik. Ik wil gewoon met z'n allen naar 1 plek, 'n groot veld ofzo, waar wat fatsoenlijks te doen is. Maarja, van m'n ouders moet ik met hun mee :|
Eerst was carnaval geweldig, samen met m'n neef, en -m'n- z'n vrienden wat kloten, beetje rondrennen, gewoon plezier maken. Ookal viel ik altijd buiten de groep, omdat ik nooit fatsoenlijke carnavalskleren heb gehad, het was toch leuk.
Dit jaar zal het allemaal anders zijn. 'Gezellig' naar de optocht kijken. Dan 'gezellig' naar binnen. Dan 'gezellig' de hele dag in zo'n naar bier stinkende 'feest'zaal staan. Waar ik waarschijnlijk toch vriendloos sta te zijn en wat bij m'n ouders sta te kijken terwijl een of andere gek terwijl hij zich verstaanbaar probeert te maken een dikke walm bierlucht in m'n gezicht ademt.
Nou, is dat het echte carnavalsgevoel? Volgens mij is carnaval gevoelloos, want al die dronken mensen kun je doodslaan terwijl ze er niks van voelen.
Nee, ik denk dat ik lekker thuis op de bank ga zitten met m'n (vaders) laptop, en aan m'n site ga werken, die ook wel 's af mag. Heb ik tenminste iets te doen.
Als ik nu gewoon vrienden had die in dezelfde straat woonden ofzo, konden we met z'n allen gaan 'feesten'. Maarja, ik vind er sowieso toch geen bal aan. Veel te druk, veel te warm. En daar kan ik echt niet tegen. Ik zit liever in 'n kleine donkere koude ruimte met 'n deken om me heen, dan in zo'n grote hete zaal met allemaal van die kutlichten. En dan nog al die kutliedjes. Waar slaan ze op? What the hell heeft carnaval met de pizzahut en kentucky fried chicken te maken? Dan heb ik zelfs nog liever jumpstyle, wat ook nergens op slaat. Nee hoor, ik ga gewoon gezellig thuiszitten. Ookal is daar ook geen reet te doen, doe mij maar 'n bak chips en wat drinken.
Ik zou wel willen dat ik gewoon samen met vrienden echt op stap kon gaan, naja, gewoon alles doen wat 'n normaal iemand doet op mijn leeftijd. Waarom moet God net mij uitkiezen en zorgen dat ik niet tegen drukte kan? Ik word gvd al gek als ik mee moet naar de stad op zaterdag :S
Maarja, er zit niks anders op dan ermee leven, of doodgaan. Het liefst kies ik voor die 2e, maar dat kan ik Amber en Aylin niet aandoen. Door hun heb ik het idee dat het nog nut heeft om te leven. Dus ik kan ze niet nu ineens verlaten. Zoiets doe je gewoon niet, zelfs ik kan dat niet.
Maar iemand op msn zit te zeiken dat ik 'm iets moet laten zien, wil je op 'm schelden, stuur mij 'n mailtje met wat je tegen 'm wil zeggen, ik geef 't door ;)
Doei iedereen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten