dinsdag 3 februari 2009

Uiterlijk

Uiterlijk, iets waar bijna iedereen wel iets om geeft. Het is op zich totaal niet belangrijk hoe je eruit ziet. Mensen hebben het zo gemaakt. Wat boeit het nou of iemand lelijk of knap is? De wereld zou veel beter zijn als we er allemaal hetzelfde uitzagen. Dan zou iedereen naar het innerlijk kijken.
Ikzelf kijk vooral naar innerlijk. Iemand die er echt totaal niet uitziet, doe ik wel gewoon aardig tegen enzo, maar zou ik niet in geïnterresseerd zijn. Ik zie er zelf ook niet uit, dat is ook een van de redenen waarom ik niet veel om uiterlijk geef. Ik heb ook zoiets van "Als ze mij niet waarderen, zijn ze me niet waard.".
Ik heb bijna geen inspiratie, dus zal een kort bericht worden.
Op school worden lelijke kinderen ook vaak gepest. Maar het vage is, dat meestal die pesters, zelf ook spuuglelijk zijn. Zoals bij ons op school. Ze geven echt totaal niks om hun uiterlijk, dragen een broek waar ze de 1e draagdag 'n gat in hebben gevallen, nog gewoon 3 weken door. Hun haar zit voor geen meter. Échte nerdjes als je het mij vraagt.
Vorig jaar zat ik nog op de Philips van Horne, een reguliere school. Daar ging alles veel beter. Ik had wel veel ruzie, maar ik voelde me goed. Dit jaar begon mijn leven steeds slechter te gaan. Ik kom nu moe, gestresst en opgefokt van school af, en moet m'n energie kwijt. Ruzie is de enige oplossing voor mij om die energie kwijt te kunnen. Echt vaag, rennen enzo helpt niet, maar vechten wel. Ik zou niet weten waarom. Ik sla ook makkelijker als ik hyper ben, dan als ik gewoon rustig ben. Als ik moe ben moet je me niet kloten, dan heb je al gauw 'n bloedneus. En dan ben je weer lelijk :D
Mja, inspiratieloosheid, vervelend zeg. Ik weet echt niks om over te schrijven. Behalve 1 ding, wat op zich kei goed is: Het gaat weer 'n stuk beter. Vooral door Aylin, en ook wel 'n beetje door Amber, maar die is gewoon eng. 'T is ook wel irritant, nu ik veel met Aylin praat, zijn m'n zus en m'n ouders de hele tijd aan 't zeggen dat ik verliefd ben. Wat helemaal niet zo is. Denk ik.
Maarja, ik ga weer. Sorry dat ik zo'n lange tijd niks geschreven heb. Ik zal nu weer wat actiever worden ;)
x Ieuan

5 opmerkingen:

  1. Ik ben blij dat het nu beter gaat,
    écht waar. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oee, aylin schrijft anoniem.
    maar ieuan ik vind het toch
    wel zwaar beledigend dat je
    me eng vind :x

    xx Amber.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik bén anoniem, Amber, dat weet je toch B)
    ínclusief verborgen identiteit. {A}
    het valt me van je tegen dat jij dat niet hebt :/ haha, ijsprinsesje {L}
    x je weet

    BeantwoordenVerwijderen