woensdag 31 december 2008

Alles op een rijtje

Eindelijk terug van vakantie, een nieuw jaar, vuurwerk. Wel vet allemaal. Maar toch is er iets raars.
Vorig jaar ging alles heel gewoontjes, ik was hele vakantie thuis, vierde nieuwjaar met veel mensen, vuurwerk afsteken, slapen. Voilá. Dit jaar ging het heel anders:
Terug van vakantie
De nacht van 30 op 31 december (2008) kwam ik om half 2 thuis. Had op de overtocht met de boot 1 cappucino op, en daardoor pupillen zo groot als bloemkool. Eenmaal thuisgekomen heb ik m'n ouders geholpen wat spullen uit te laden, ben naar boven gegaan, mobiel aangesloten op oplader, en ben gaan proberen te slapen.
2 uur later was ik nog wakker. "Ik moet slapen, anders ben ik met nieuwjaar moe.", dacht ik bij mezelf. Maarja, dat gaat moeilijk met zoveel cafeïne in je lijf.
Dan maar wakker blijven. Wat ga ik doen? Oh wacht, ik heb zo'n leuk bouwpakket gekregen met kerstmis in Engeland. Dan ga ik die maar bouwen.
Hele kamer overhoopgehaald voor 2 1,5V AA batterijen. Niet gevonden. Hé wacht, in de afstandsbediening van dat vliegtuig zitten 4 AA batterijen! Hmm.. Stomme schroeven. Dan maar een schroevendraaier zoeken. Zoeken, zoeken, zoeken.. Niet gevonden. Vanalles geprobeerd, bierviltjes, pennen, scharen, zelfs een horloge.
Met een gezicht als een lama (was heel moe) ben ik maar gaan computeren. Weet al niet meer wat ik deed, maar het was zeker saai.
Overdag
Toen keek ik op de klok, het was 9 uur 's morgens. Nog even computeren. Hé, 10 uur. Vuurweeeerkk! Eindelijk werd ik moe. Slapen, toen kwam m'n neef. Gecomputerd tot half 12, naar beneden gegaan. 12 uur oeh yeah. Iedereen prettig nieuwjaar wensen en toen naar buiten voor vuurwerk.
M'n neef had veel vuurwerk bij, en verder niemand iets. Veel afgestoken, en toen weer naar binnen.
Op m'n kamer
Toen gingen we maar weer naar boven naar m'n kamer. Computeren. M'n neeft heeft z'n laptop bij en ligt nu op de grond te maffen. Leuk, computeren computeren. Hé, het is 4 uur. Vader naar boven, "Slapen, nu meteen.", "Oké". Computeren. "Ieuan, nu meteen, slapen! Laptops uit en slapen!", "Oké". Computeren. Kwam m'n moeder naar boven. "Slapen, anders kunnen jullie morgen je bed niet uit!", "Oké". Toen toch maar die laptops uitgepleurd en gaan 'slapen'.
Nog wat liggen praten, scheten gelaten. En toen viel hij in slaap.
Ben maar gaan computeren, en toen begon ik aan dit bericht.
2009
2009, eigenlijk 2044, want Jezus was ong. 35 jaar eerder geboren dan dat de telling begon. Zoveel al? Maarja. Heb niet echt goede voornemens. Alleen dat 2010 mijn jaar word. Hoop dat het dan weer beter met me gaat.
-coladrink-
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in 2009. Weer naar school, weer een jaar problemen en ruzie.
Weer een saai jaar. Heb zin in 2010.
Gevoelens
Mijn gevoelens atm zeggen niet veel.
Moe, slaperig, slapendbeen, sjagrijnig, verveeld.
Naja, er is toch niet veel te doen, dus dan maar een saai berichtje schrijven dat toch niemand leest.

Weetje, ik heb het idee dat mijn blog nooit bekeken wordt. Ik zet er zo even een nieuwe poll op, die zal uitwijzen of er nu wel of geen bezoekers zijn.
En dan kijk ik wel wat ik doe.

Berichtje is klaar, is toch maar saai.


Edit:
Ik zie net dat Blogspot (Blogger) wordt gehost in Amerika. Het is daar nog maar 2008.
Achterlopertjes :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten