dinsdag 23 december 2008

Zwemmen

Zwemmen is leuk. Tenminste, dat hoort het te zijn. Maar niet als je met je ouders, je irritante broertje van 6 en je zus met d'r beste vriendin moet gaan. Het liefst zou ik thuis gebleven zijn. Ik had net een interessant onderwerp voor een bericht bedacht. Ben het nu weer vergeten.
Weetje, er was zo'n badmeester die mij eruit wou sturen. Alleen omdat ik een zwembroek aanhad onder m'n langere zwembroek. Toen ben ik gewoon verdergezwommen. In de stroomversnelling heb ik in een hoekje waar de stroming net niet kwam nagedacht. Of ik nog wel verder wilde zo. Ik heb gedacht aan zelfmoord, maar ook aan mijn leven beteren. Nu denk ik dat ik gewoon verderga.
Ik dwaal weer af.
Bij het zwembad waren ook 2 vrienden van 't vriendje van m'n zus. 1tje was echt een droogkloot. Niet normaal. En de andere was volgens mij al 4 jaar aan 't puberen (hij was 17 ofzo).
Die droogkloot ging nog wel, maar die puber was echt heel gay bezig. Steeds van "Ik ben homo, ik ga je kussen lekkerding." En dat terwijl ik geeneens knap ben ofzo.
Maarja, nu heb ik oogpijn en ga zometeen denk ik m'n neef ophalen, of laat 't m'n vader gewoon in z'n eentje doen. (Nee, niet een auto, nouja, wel een auto, maar een VW Passat).
En ik heb 't ijskoud van m'n Mac-cola. M'n handen waren gewoon paars. Maar dit is eigenlijk niet interressant.
Weetje, ik denk dat ik zometeen ff ga douchen, kan m'n neef vieze filmpjes kijken. Wel even Youtube locken, zodat hij alleen mijn muziek kan luisteren.
Heel misschien zometeen nog een berichtje, als ik weer een onderwerp weet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten