dinsdag 23 december 2008

Muziek

Iedereen heeft een andere muzieksmaak. Je kunt wisselen van smaak, maar ook dezelfde smaak behouden. Ikzelf luister atm veel droevige liedjes en harde muziek. Je kunt me nu zielig vinden, misschien een emo. Kan best zijn dat ik dat ook wel ben. Vanbinnen dan. Vanbuiten zie ik eruit als een of andere zielige mongool. Weetje, muziek is chill als je het op goede momenten luistert.
Een jongen bij mij in 't schoolbusje luistert de hele weg naar school K3. Foute muziek, fout tijdstip. En dan gaatie bij z'n moeder zeuren dat ik 'm pest ofzo :S Wat 'n vieze eikel. Hij kan dan wel in groep 6 zitten. Maar dat boeit me niet. Hij reageert echt overal op. Terwijl ik achter 'm zit.
Maarja, back to the point. Muziek moet je luisteren als je je voelt zoals de muziek klinkt. Bijvoorbeeld als ik sjagrijnig ben luister ik vooral harde muziek. Voel ik met kud, dan luister ik droevige liedjes. Ben ik blij (beetje weinig de laatste tijd, misschien wel te weinig), dan luister ik harde muziek.
Je moet geen droevige muziek luisteren als je blij bent. Dan voel je niet wat ze zeggen, en dringt het niet tot je door. Luister dus muziek die klinkt hoe je je voelt. Dan weet je pas echt hoe kut, of juist leuk, het leven kan zijn.
Eigenlijk is dit onderwerp helemaal niet interressant. Dusja, ik ga zometeen maar zwemmen.
Heb niet echt zin in. Heel misschien nog gauw een berichtje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten