donderdag 25 december 2008

Vakantie

Vakantie, veel computeren, luieren, slapen. Dacht het dus niet! Ik vertrek vannacht naar Engeland met m'n gezin. Ik ga naar Salisbury (bij New Forest onder London). Heb ik echt totaal geen zin in. Niet bloggen, weinig computeren, actieve dingen doen. En het ergste is dat ik de hele rijs + daar bij m'n ouders moet zitten. En niet gewoon even alleen kan zijn. Nou slaap ik ook nog eens bij m'n ouders op de kamer. Fijn, totaal geen privacy. En dan ook nog eens dat ik geen fatsoenlijke muziek kan luisteren. Het is wel leuk dat het in Engeland is, maar nu moet ik al m'n (internet)vrienden missen. Ik kan overmorgen misschien nog even op msn, maar verder ook niks.
Wie mijn msn nog niet heeft:
ieuankessels@hotmail.com
Ik moet afsluiten, tas pakken enzo.
CU!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten