woensdag 31 december 2008

Verslaving

Roken, koffie, computeren, playstationen. Als je het teveel doet raak je verslaafd.
Ikzelf begin verslaafd te raken aan computeren. Verslaafd zijn hoeft niet erg te zijn, maar kan het (op een gegeven moment) wel worden. Ik computer bijna alleen maar, waardoor mijn RL helemaal naar de kloten is gegaan. Ik zit nu op een andere school dan vorig jaar (om en andere reden), en daardoor moet ik nu veel meer moeite doen om contact te houden met mijn 2 beste vrienden.
Als je eenmaal verslaafd bent, is het moeilijk dat te stoppen. M'n ouders zeggen dat ik al heel verslaafd ben, omdat ik vaak agressief word als ze zeggen dat ik niet meer op de computer mag of dat m'n zus me er niet achter laat als ik thuis ben. Maar meestal komt het door hun. (hier ga ik verder niet op in)
Anyway, verslaving.
Veel mensen zijn tegenwoordig rookverslaafd. Wat heb je eraan? Het is dus écht niet stoer. 1 trekje kan geen kwaad? Wel dus! Misschien vind je het wel heel lekker. Weg zakgeld.
Verslaving is iets slechts.
Ik wilde eigenlijk een heel andere soort verslaving behandelen, maar daar heb ik nu even geen zin in.
Ik ga weer even denken over een nieuw onderwerp.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten